poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Witom wszystkich! :D

Hej! :D

Ja jestem ●●кяσρкα●● z Avatarii, a na tym blogu zamierzam ( razem z przyjaciółmi ^^ ) publikować wszystko co będzie warte uwagi :D Tutaj łapcie linka do tego bloga >>> kropkatazavy.blogspot.com :3 Jeśli możecie, polećcie go znajomym, i zaglądajcie tu, bo obiecuję że będzie ciekawie! :D

Poniżej pokazuję Wam mordki moje - Kingi ( zdjęcie 1 ), Dagi ( zdjęcie 2 ) i Wujka Wpierdziela XDDD ( Nie wnikajcie ), oraz mnie :d

Z góry jeśli o kimś zapomniałam to bez fochów c:

Może najpierw 5 faktów o mnie z życia realnego, i 5 ze świata komputerowego :3

REAL:

1) Mam na imię Laura ;p

2) Mam 15 lat :3

3) http://awatariaktoniewierzy.blogspot.com/ - na tym blogu adminuję razem z  Kingą i znajomym - serdecznie polecam zajrzeć! ;D

4) Mieszkam w okolicach Poznania :p

5) Na portalu gry.pl grałam w Avatarię ( to właśnie tam poznałam Kingę oraz Dagę <3 ) przez ponad rok, tutaj adminuję od czerwca tego roku c;

KOMPUTER:

1) Na Avatarii mam 22 lvl ( wiem, wiem, ale nie skupiam się na poziomach ;p )

2) Bardzo łatwo zaprzyjaźniam się w Internecie, co jest zupełnym przeciwieństwem realu... :p

3) W grze przeklinam bardzo często a w realu raczej rzadko i nie tak ostro XD

4) Mam 7 ukończonych strojów :p

5) Jestem wolnaaa XD ( tak jak w rl ;p )

To tyle, od razu zaznaczam, że będę starała się wchodzić i pisać tu często więc szykujcie się na nowe posty, bo pojawią się już niedługo! :3

PS: Przepraszam jeśli pojawią/pojawiły się jakieś niedociągnięcia, ale jest to mój pierwszy blog więc może jeszcze nie być perfekcyjny c:


Pozdr :*
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz