poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Moje początki na Awatarii...

Witam :D

Chciałabym Wam pokazać siebie, jak wyglądałam na Awatarii, gdy zaczynałam w nią grać.


     

Wtedy jeszcze miałam nick • gєя∂zιυηια•

Wiem... Taka sirota ze mnie była ^^


 Natomiast to coś... to mój początkowy dom xd Na gry.pl miałam taki sam ;p

Jednak kiedyś moja przyjaciółka z Awy (z gry.pl) powiedziała mi, że zna świetny sposób na całkowicie darmowe G (nie chodziło tu o żadne kody...). Chodziło po prostu o zwykłe robienie kont ^^ I tak dorobiłam się fajnego domu (jeszcze nie dokończony xD) i pare fajnych ciuchów :) Dziękuję Ci Lisiu! :D





                                 Mój Salonik po rewolucji :D Pozdrawiam Laurunię :* (Kropka)



                                                                                        Sypialnia *u*

 
                                                                                   Łazieneczka xD

                                                                                      I kuchnia xD
Na razie tylko te pokoje mam w pełni ukończone ;p Teraz pora na ciuchy i później znów wrócę do upiększania domu w meble za G xd

 To chyba na tyle w tym poście. Żeby zrobić kolejny to muszę jakieś screeny porobić ^^ Więc na dzisiaj chyba będzie przerwa... Jutro pewnie będzie kolejny ;> Chyba Was nie zanudziłam... :D

Pozdrooo! <3

Kinga z Awy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz