wtorek, 1 września 2015

Impreza 1 września

Witam wszystkich c;

Dzisiaj 1 września wpadłam na pomysł, by zrobić na zakończenie wakacji świetną imprezę! Trzeba w końcu jakoś je mile pożegnać, zapomnieć o myślach związanych ze szkołą oraz umilić sobie czas nawet na rozpoczęcie roku :)
Specjalnie zrobiłam imprezownię na dzisiejszy dzień :D Kupiłam duuuuużo rzeczy za G ;)
Było z 30 wiary, że aż wszyscy mieli lagi (świetnie, nie?) xD Robiłam różne imprezy i to nawet często, ale tak licznej nigdy nie miałam. Dziękuję Wam! :D


Oczywiście nie obeszło się bez screenów.


To pierwszy screen ;) Widać, że dużo ludzi :D Trudno się nie dziwić, ze były lagi :')










Nie obeszło się też bez pociągu! :D
Wszyscy się włączyli po namowie :)
Oczywiście bez skojarzeń! To nie był taki... pociąg ^^












Na koniec odbył się dla pozostałych osób Top Model z nagrodami za 1, 2 i 3 miejsce.

Mam nadzieję, że wszystkim się podobała ta impreza ;) Na pewno będziemy powtarzać! :D
Mam pomysł, żeby organizować takie typu imprezy z okazji różnych świąt i innych okoliczności ;)


Z Kropką również dziękujemy, że czytacie tego bloga! Dzisiaj przekroczyliście 260 wyświetleń! Dziękujemy bardzooo ! :) Mamy nadzieję, że dalej chętnie będziecie tutaj zaglądać. Myślę, że posty są w miarę ciekawe i że Was nie nudzą aż tak bardzo ^^



Pozdrawiam ;)



Kinia z Awki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz